Aktualności
Jak promować sklep stacjonarny?

Prowadzenie sklepu stacjonarnego w dobie dzisiejszego internetu różni się nieco od modelu sprzedaży znanego sprzed choćby dekady. Nadal jest to bardzo popularny biznes, biorąc pod uwagę fakt, ilu ludzi stale odwiedza te lokale, zwłaszcza te ulokowane, np. w galeriach handlowych. Konsumenci przychodząc do sklepów, mogą obejrzeć towar, w wielu przypadkach dotknąć go, a także dopytać sprzedawcę o szczegóły. W jaki jednak sposób promować sklep stacjonarny tak, by poprawić wyniki sprzedażowe? Zapraszamy do przeczytania artykułu.

Sklep stacjonarny w dobie internetu

Aby skutecznie móc sprzedawać towar w sklepie stacjonarnym, warto pomyśleć o dobrej formie reklamy. W dobie internetu rośnie liczba punktów styku konsumentów z marką, wzrasta również potrzeba reklamy przynajmniej kilkoma kanałami komunikacyjnymi. Klient w każdym z nich musi otrzymać taką samą, dostosowaną do swoich potrzeb ofertę.

Promocja sklepu stacjonarnego –  od czego zacząć?

Przede wszystkim najpierw warto sprecyzować grupę odbiorców. Prowadząc sklep stacjonarny, ma się ułatwione zadanie, ponieważ można zaobserwować, kto przychodzi do lokalu i kto kupuje towar. Dzięki temu krokowi będziesz mieć pewność, do kogo chcesz kierować komunikat sprzedażowy, czy np. dla kobiet, mężczyzn, przyszłych mam, itp. W tym kryterium warto również wziąć pod uwagę wiek tych osób, status społeczny, zainteresowania, itp. Pomoże Ci to trafnie formułować treść reklam.

Co więcej, przed promocją sklepu stacjonarnego warto także zastanowić się nad kanałami komunikacyjnymi i promocyjnymi. W dobie internetu jest ich naprawdę sporo, jednak nie wszystkie są idealne dla każdej grupy wiekowej, płci, zakresu usług. Dobrze jest wybrać sobie na początek przynajmniej dwa lub trzy. 

Promocja sklepu stacjonarnego kanały promocji

Poniżej omawiamy kilka kanałów komunikacji z klientem, które pozwolą w obecnych czasach skutecznie wypromować sklep stacjonarny.

Social Media

Jeden z najpopularniejszych kanałów komunikacyjnych, pozwalający zwiększyć przychody nawet kilkukrotnie. W tym wypadku warto zdecydować się przede wszystkim na 

  • reklamę Facebook ADS,
  • reklamę na Instagramie,
  • płatną promocję na TikToku.

Należy pamiętać jednak, by odpowiednio dobrać medium. Nie trzeba być w trzech miejscach jednocześnie. Na początku warto zdecydować się na pewno na reklamę na facebooku oraz Instagramie.

Newsletter

Świetny kanał promocji i reklamy zwłaszcza dla sklepów odzieżowych, z pamiątkami, księgarni, itp. W e-mailach można umieszczać, np. informacje dotyczące kodów rabatowych czy wyprzedaży.

Reklama w wyszukiwarce – Google Ads

Reklamowanie swoich usług w wyszukiwarce Google jest ciągle bardzo skuteczne i popularne. Warto jedynie pamiętać, że trzeba mieć przygotowaną stronę internetową wraz z odpowiednią podstroną lądowania.

Promowanie sklepu stacjonarnego w dobie internetu jest naprawdę łatwe. Warto jedynie na początku dokładnie przemyśleć cel reklamy oraz wybrać grupę modelowych klientów, do których będzie się kierowało usługi. Decydując się na kanały promocji oraz reklamy, najrozsądniej jest postawić na Social Media, reklamę w wyszukiwarce Google oraz na newsletter. One z pewnością pomogą przyciągnąć wielu nowych klientów i przyczynią się do zwiększenia sprzedaży.

×
Centrum HIT
Godziny otwarcia centrum
Centrum jest dziś Otwarte do 21:00 Jutro od 9:00 do 21:00
Godziny otwarcia centrum Plan galerii
Briju • Centrum Handlowe Hit • Nowy Dwór Mazowiecki Apteka Centrum • Centrum Handlowe Hit • Nowy Dwór Mazowiecki Big Star • Centrum Handlowe Hit • Nowy Dwór Mazowiecki Boshido • CH Hit • Galeria Nowy Dwór Mazowiecki Carrefour • Centrum Handlowe Hit • Nowy Dwór Mazowiecki CCC • CH Hit • Galeria Nowy Dwór Mazowiecki Diverse • Centrum Handlowe Hit • Nowy Dwór Mazowiecki DPD • Centrum Handlowe Hit • Nowy Dwór Mazowiecki Empik • CH Hit • Galeria Nowy Dwór Mazowiecki Esmoking World Asortyment • Centrum Handlowe Hit • Nowy Dwór Mazowiecki Esotiq • Galeria Hit • Centrum handlowe Nowy Dwór Mazowiecki Eyfel • CH Hit • Galeria Nowy Dwór Mazowiecki Fitness Klub Forma • Centrum Handlowe Hit • Nowy Dwór Mazowiecki Grycan • Galeria Hit • Centrum handlowe Nowy Dwór Mazowiecki H&M • CH Hit • Galeria Nowy Dwór Mazowiecki Home & You • Centrum Handlowe Hit • Nowy Dwór Mazowiecki Iqos • Galeria Hit • Centrum handlowe Nowy Dwór Mazowiecki Kantor Exchange • CH Hit • Galeria Nowy Dwór Mazowiecki Kik • Centrum Handlowe Hit • Nowy Dwór Mazowiecki KS Sport • Galeria Hit • Centrum handlowe Nowy Dwór Mazowiecki Mały Gigant • CH Hit • Galeria Nowy Dwór Mazowiecki Martes-Sport • Centrum Handlowe Hit • Nowy Dwór Mazowiecki Midizoo • Galeria Hit • Centrum handlowe Nowy Dwór Mazowiecki Monnari • CH Hit • Galeria Nowy Dwór Mazowiecki Neonail • Centrum Handlowe Hit • Nowy Dwór Mazowiecki Neonet • Galeria Hit • Centrum handlowe Nowy Dwór Mazowiecki Inpost paczkomat • CH Hit • Galeria Nowy Dwór Mazowiecki Pepco • Centrum Handlowe Hit • Nowy Dwór Mazowiecki Bielizna Quiosque • Galeria Hit • Centrum handlowe Nowy Dwór Mazowiecki Bar Van Binh • CH Hit • Galeria Nowy Dwór Mazowiecki Retro Zakład Fryzjerski • Centrum Handlowe Hit • Nowy Dwór Mazowiecki Rossmann • CH Hit • Galeria Nowy Dwór Mazowiecki Jubiler Abak • Centrum Handlowe Hit • Nowy Dwór Mazowiecki Smyk • Galeria Hit • Centrum handlowe Nowy Dwór Mazowiecki Style Optic • CH Hit • Galeria Nowy Dwór Mazowiecki Telcom • Centrum Handlowe Hit • Nowy Dwór Mazowiecki Telepizza • Galeria Hit • Centrum handlowe Nowy Dwór Mazowiecki Top secret • Kurtka Damska • Centrum handlowe Nowy Dwór Mazowiecki Wakacje.pl • CH Hit • Galeria Nowy Dwór Mazowiecki